Ezúton tájékoztatjuk, hogy az ügyfeleinket érintõ számos hatósági ügytípus 2013. január 1-tõl a Heves Megyei Kormányhivatal hatáskörébe került. Az ügyfélkapcsolatok szempontjából kiemelkedõen fontos az okmányirodai ügyintézés, amely a korábbiakkal megelõzõ helyszíneken, de már a járási hivatalok szervezetén belül mûködik. Az okmányirodák a hét négy napján általános ügyfélfogadási idõben 8:00-16:30 óráig, a hét egy meghatározott napján pedig 8:00-20:00 óráig állnak az állampolgárok rendelkezésére.
Az egri járás esetében az okmányiroda mûködése a hét minden napján 8:00-20:00 óráig biztosított.
Az egyes okmányirodák elérhetõségérõl, az intézhetõ ügyekrõl részletes tájékoztatás áll rendelkezésre a http://www.okmanyirodak.hu/hu/oik internetes honlapon.
A Heves Megyei Kormányhivatal által intézett hatósági ügyekrõl, a kapcsolódó dokumentációkról a Hivatal, valamint a Kormányablak honlapján (http://www.kormanyhivatal.hu/hu címen (Dokumentumok menüpont, tevékenységre vonatkozó adatok, hatósági ügyleírások), valamint a www.kormanyablak.gov.hu címen) érhetõ el további tájékoztatás.